28.07.2013

I Found My Love In Portofino!

Hello Everyone!
In my first day in Italy, I visited Portofino... Magnificent and amazing little town near by the sea...
Such an amazing inspiration for songs....
''I found my love in Portofino...  Perchè nei sogni credo ancor. Lo strano gioco del destino, A Portofino m'ha preso il cuor... Nel dolce incanto del mattino, Il mare ti ha portato a me! Socchiudo gli occhi , E a me vicino!  A Portofino 

Rivedo te! ''
---
Herkese merhaba!
Sonunda İtalya seyahatimin ilk postuyla karşınızdayım! İlk günümüzde Cenova hava alanından direkt olarak Santa Margherita Ligure adında bir beldeye ve oradan da feribotla Portofino'ya geçtiğimiz için biraz fazla yoruldum diyebilirim. Şarkılara ilham olmuş ve benim görmeyi merakla beklediğim 'Portofino' gerçekten büyüleyici ve resimsel bir yer... Yaklaşık 200 kişinin yaşadığı ama gelen Turist'lerle bu sayının binlerce kişiye çıktığı bu ufak kasabada dünyaca ünlü pek çok markanın da butiği bulunuyor. Yeşilin ve deniz manzarasının buluştuğu bu küçük deniz kasabasında bir evin metrekaresi ise 20 bin euro! Yani oturmalık değil de daha çok bakıp, gezmelik bir yer diyebiliriz :) İşte Portofino'da başlayan ve Cenova sokaklarında biten ilk günümüzden bazı kareler. Umarım beğenirsiniz ve bir gün Portofino'da gerçek aşkı bulursunuz! :) Sevgiyle kalın...

4 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Harika fotoğraflar Kubi :) Hemen Portofino'ya gitmek istedim :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Fotograflara bakarken anılarımı tazeledim 1ay önce portofino ve cenovaya gitmiştim ve portofinoya aşık olup döndüm. çok güzel kareler yakalamışsın gezi postlarının devamını bekliyoruz.

Unknown dedi ki...

You look great guys, love all your sunnies :)
xoxo
G

darkolivee dedi ki...

Görseller nefiss!