4.05.2013

I'm here but where is Celine?

Festival boy is here! But where is Celine? - The best time of the year is came up and Bilkent Mayfest is already started! First day, I joined Radio Bilkent's party and then second day I joined my friend's fashion show 'Fashion By Pride' by Elif Uysal... At this festival moments, I always prefer relax outfits! So my Celine t-shirt from Elif's boutique. and my bag is from Fred Perry -I know you don't see my bag, but believe me, I always use my bag in concerts or festivals..- Have a nice week everyone! :)
---
Yılın en güzel zamanlarından biri olan Bilkent'in bahar şenliği Mayfest bu yıl da oldukça keyifli geçti. İlk gün çim alandaki Radyo Bilkent'in partisinde fazla alkolün de etkisiyle bazı tatsız olaylar yaşanmış olsa da ikinci gün daha sakin ve güzeldi. Murat Boz konseri öncesinde canım arkadaşım Elif 'Fashion By Pride' markasıyla yine çok güzel bir defile gerçekleştirdi. Defilenin ardından ise ben soluğu Murat Boz konserinde aldım! Festival zamanı rahat olmayı gerçekten seviyorum. Genelde lacivert yandan asmalı Fred Perry çantamı böyle zamanlarda yanımdan ayırmıyorum. Üzerimdeki Celine tişörtü Elif'in Arjantin caddesindeki butiğinden aldım ve şuan keyifle giyiyorum! Erkeklerin üzerinde görmeye pek alışık olmayabilirsiniz ama artık alışsanız iyi olur. Çünkü ben onu önümüzdeki yaz akşamlarında daha çoook giyeceğim! Fotoğraflar için Müslüm Çoban'a çok teşekkürler! Sevgiyle kalın millet ve festivalleri kaçırmayın! :)



1 yorum:

Tarhon dedi ki...

Yerim ben seni ya! Fotolar harika olmuş, bayıldım bebeğim :*