7.05.2013

Bilkent Street Fashion | Like A Western Girl!

Hello everyone!
I'm back with new Bilkent Street Fashion posts again! When I first saw Eylül in the Bilkent, Ankuva, I really like her style which is inspired by western girls. She looks like very stylish with her boots, denim jacket and her mother's vintage sunglasses. On the other hand her Armani bag is really populer in this summer. So I hope you'll like her style. Keep ın touch and have a nice week! :)
---
İnanın bu fotoğraflara neden 'Western Girl' başlığını attığımı bilmiyorum ancak Eylül'ün stiline baktığımda aklıma gelen ilk şey belki çizmelerinden ötürü, belki de kot ceketi ile vintage gözlüklerinden dolayı bilmiyorum ama aklıma bu başlığı getirdi. Bilkent'te gerçekten kendine özgü tarzı ile Eylül hemen dikkati çeken ilk isimlerden birisi. Ben onun kot ceketini, kahverengi süet çizmeleriyle kombinlemesini ve annesinin eski vintage gözlüğü ile birleştirmesini çok sevdiğimi söylemeliyim. Toprak tonlarındaki renklerle kotu birbirine gerçekten çok yakıştırıyorum. Böyle bir kombine sezonun en popüler parçalarından Armani jelly bag eşlik etmiş ve bence sonuç çok güzel olmuş. Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum! Sevgiyle kalın!

2 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

Such a chic outfit! I love that jacket.
the-creationofbeauty.blogspot.com

Blogger Bolat dedi ki...

Seçimler hep güzel oluyor Kubi, tebrik ederim. Hoş bir tarz :)