13.04.2013

Giovane Gentile Weekend - Must Have Items!


Hello everyone!
From April through September, Summer is already started isn't it? Especially in this pre-spring season we should prepare our closets for the summer! I choose my 'Must Have' pieces from Giovane Gentile Unique and I think you should have in your closets, one basic trenchcoat, sports jacket, white pants, colorful Loafer shoes and offcourse a white suit for the summer invitations! If you want to see more details about my choices you can go to Giovane Gentile Stores! I hope you'll like my outfits. I really wonder which outfit is your favorite one? :) 
Have a nice week everyone!
-----
Herkese merhaba! 
Nisan ayı ile birlikte güneşin kendini göstermesi ve havaların daha geç kararmaya başlaması ile yazın geldiğini hepimiz hissetmiyor muyuz? Özellikle tam da bu ara geçiş döneminde dolaplarımızı şöyle bir elden geçirmenin tam zamanı diye düşünüyorum. Eski sezon ve yeni sezona takılmadan kendi stilimiz için dolabımızda neler eksik, neler fazla bir liste haline getirmemiz ve  sezonluk alışverişimizi yaparken bu eksikleri tamamlamaya yönelik bir yol haritası izlememiz gerekiyor. Ben de bu noktada erkekler için yaz aylarında dolaplarında kesinlikle bulundurmaları gereken, benim için ''Must Have'' parçaları Giovane Gentile Unique mağazalarından seçtim! Tam da bu mevsime uygun şık bir trençkot, spor bir ceket, beyaz bir pantolon, renkli Loafer ayakkabılar ve tabi ki yaz aylarında davetlerde size eşlik edecek şık bir takım elbise... Hepsi ve çok daha fazlası için Giovane Gentile mağazalarına uğrayabilir ve benim seçmiş olduğum bu kombinlere göz atabilirsiniz. Ayrıca seçimlerimle ilgili daha fazla detay bu Pazar günü -yani yarın- yapımcılığını Fulya Sezen'in üstlendiği ve her hafta benim de yer aldığım 'Hayata Dair Herşey' programında yayınlanacak! Ufak bir kısmı bu yazının sonunda yer alıyor. İzlemeniz dileğiyle :) 
Bu arada sizce hangi kombin bana daha çok yakışmış dersiniz? :)
Çekim için Mediatown ekibine ve Kaan Yurtbaş'a sonsuz teşekkürler :)


1 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Kubi, video şahane olmuş :)