15.04.2013

Forever, ‘til the end of time!


Bazen siyah ya da beyaz kadar net olmak gerekir hayatta, evet ya da hayır kadar kararlı ve düşünüp durmak yerine harekete geçecek kadar hızlı olmak gerekir. Aklına takmamak gerekir, oluruna bırakmak gerekir ve yolcuyu yolunda bırakıp yoluna devam etmek gerekir... Unutmak gerekir, unutturmamak gerekir, değmezmiş demek gerekir, sonra vazgeçip biraz ağlamak gerekir. Hem üzülmek hem de sevinmek gerekir. Ama tüm bunlar olurken geçen zamana kendini özgürce bırakıp geçmesini beklemek gerekir. Bazen beklemekten sıkılıp koşmak gerekir, küfretmek gerekir ve daha bir sürü şey... Bugün Ankara'da tişört giyme planları yaptığımız ama yağmurla uyandığımız biraz serin ve biraz da karanlık sonbahardan kalma bir gün yaşadık... Bense sadece sade olmak istedim, biraz yeşil biraz beyaz... Güzel bir hafta sizinle olsun! Sevgiyle kalın...
Bu arada geçtiğimiz günlerde online alışverişler için yararlı olabilecek bir site keşfettim ve son zamanlarda alışveriş yaparken ben de sık sık kullanır oldum. Özellikle Vıp Dukkan indirim kodu ve Mizu indirim kodlarını size tavsiye ederim, keyifli alışverişler :) 

1 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Sadelik de çok yakışıyor sana canım :) Ayrıca gözlüğün nereden bilmiyorum ama benimkine çok bnziyor! :) Öpüyorum!