21.03.2013

MBFWI - DB Berdan Fall/Winter 2013

 Herkese merhaba! 
Mercedes Benz Fashion Week'in 4.gününde en merakla beklediğim defilelerden birisi de Deniz Berdan ve Begüm Berdan'ın tasarımlarını yaptığı DB Berdan markasının Sonbahar/Kış 2013 koleksiyonuydu! Defile öncesi Mercedes Benz VIP Lounge'da şarap eşliğinde blogger arkadaşlarımla sohbet ederken, defile girişinde Türkiye'de hem tarzı hem güzelliğiyle benim için bir numara olan sevgili Siren Ertan Çarmıklı'ya rastlamak çok hoş bir tesadüf oldu. Kendisiyle sosyal medyadaki yazışmalarımızın ardından yüzyüze tanışma fırsatı bulmuş olmak çok güzeldi. DB Berdan Sonbahar/ Kış 2013 koleksiyonunda Vlademir Tepes’in işlendiği  Bram stoker’ın Drakula’sından yola çıkmış. 19.yüzyılın sonları ve 1880 döneminin gotik mimarisinin işlendiği koleksiyonda tasarımlara Drakula’nın Ejder hali ve seksapalitesi olmak üzere iki ana tema hakim. Koleksiyon eğlenceli ve kişiliği ve değerleri oturmuş kadına hitap ederken kısa mini elbiselerin yanı sıra uzun gece elbiseleri dönemin feminenliğini is gotik bir şekilde vurgulamış. Ben koleksiyondaki elbiselerin tamamını ve ilham aldığı dönemin temasına uygun saç ve makyajları gerçekten çok beğendim ve aynı zamanda sıradışı buldum. Deniz Berdan'ı zaten çok seven birisi olarak ona ve koleksiyonlarına daha uzun yıllar keyifle göz atacağız sanırım! Siz ne dersiniz :)
Bir sonraki MBIFW postuna kadar beklemede kalın :)
Canım arkadaşım Deniz Saatçioğlu ile :)
Deniz ben ve Tuuce Dadandı :)
Tuğçe ve Eda ile :)
İşte o güzel kadın :) Siren Ertan Çarmıklı! 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Siren Ertan tam bir asilzade, prenses gibi..
Deniz Berdan çok hoş kadın ama ona bakıp neden kızına acıma ihtiyacı hissediyorum hep bir türlü çözemedim:)Bu arada kolleksiyonda kızının etkisi büyük sanırım.

Adsız dedi ki...

deniz berdan bence bu işi bıraksın.koleksiyon tamamen kopya ve çokk çirkin.