16.07.2013

So much fun together...


Actualy, this post is not about me, it is about ''Fondip'' who is my best friend's dog, live in İstanbul!
We had so much fun together! I want to share some photos from our happy times in the garden. So I hope you'll like this sweet dog! Keep in touch people! :)
---
Herkese yeni bir İstanbul postuyla merhaba demek istiyorum. Aslına bakarsanız bu post benimle ilgili değil, daha çok 'Fondip' le ilgili diyebilirim. İstanbul'a her gittiğimde en yakın arkadaşımın köpeği Fondip'i gezdirme görevi de haliyle bana düşüyor. Her ne kadar evde kendisiyle çok iyi anlaşamasak da, bahçede gerçekten çok mutlu olduğumuzu söyleyebilirim. İşte bahçe gezimizden ve mutlu anlarımızdan birkaç kare :) Evde köpek beslemek isteyen ben, iki gün Fondip'le kalınca bu işin aslında ne kadar zor olduğunu anladım ve hemen pes ettim. Umarım fotoğrafları ve bu tatlı köpüşü seversiniz! 
Sevgiyle kalın millet! :)
H&M top / Zara pants / Bershka Shoes/ ZeroUV sunglasses

4 yorum:

Modagrafya dedi ki...

Yine çok güzel post olmuş hele gözlüğe manzaranın yansıdığı kare muhteşem!

Lunapark Queen dedi ki...

Yaaaa o köpüş çok tatlıymış ama :)) Bayıldımmm :)

darkolivee dedi ki...

Harika çok enerjik kareler Kubilay'cım

Unknown dedi ki...

@Modagrafya: Canım çok teşekkür ederiim :)

@Zümra: Sorma ablası tatlı ama bi o kadar da yaramazdı :))

@Darkolivee: Çok teşekkür ederiiim =)