7.06.2013

No more cryin' in the sunshine!


As you know, from last 10 days in Turkey, we are in public protest against the police violance and our basic human rights . If you're following me from your Instagram and Twitter accounts, (@kubilaySakarya), probably you already saw the photos which I shared with you from the protest. However, after one week without any new post, ı want to share something again. After 30 years, This month Agnetha Faltskog, 63, returns with the relase of ''A''(Verve), her first album of new meterial since 1987. Her songs, has a familiar ABBA sound, but its love-gone-wrong ballads ( even one disco song) ring with decades of experience that she has since accumulated. I hope you'll like the song which I share with you end of this post. 
Have a nice week people! Keep in touch! :)
---
Beni sosyal medya üzerinden takip edenler yaklaşık son bir haftadır her gün meydanlarda yer aldığımı bilirler. #occupygezi sloganıyla başlayıp bugün çok farklı bir hale gelen ve gün geçtikçe daha da çok haklı olduğumuz bu direniş devam ederken sizlerle yeni bir post paylaşmak istedim. Fotoğraflar geçtiğimiz hafta gündüz okulda ve akşam eylemde geçen bir güne ait. Yazının sonundaki şarkıyı ise kesinlikle dinlemenizi tavsiye ediyorum. Aradan geçen tam 30 yılın ardından ABBA'nın üyelerinden Agnetha Faltskog muhteşem bir parçayla tekrar müzik piyasasına dönüş yaptı. Evde dinlediğim ABBA plaklarını bilenler benim bu habere ne kadar sevindiğimi eminim tahim ediyorlardır. Yakında 63 yaşına basacak olan Agnetha aradan geçen bunca yıla rağmen hala aynı ve eskisi gibi, bazı şeylerin hayatımızda hep aynı kaldığı gibi... 
Sevgiyle kalın! :)
Gözlük: ZeroUV / Saat: Daniel Wellington

1 yorum:

Aysen Çakmaktepe dedi ki...

Merhabalar evet keşke bende İstanbul'da olup sizlerle beraber haklı olduğumuz direnişte yanınızda olabilseydim ::(( ama kalbim sizinle parçaya bayıldım evet söylediğin gibi halen çok güzel bir kadım :))) söylemeden geçemiyorum gözlükler çok yakışmış sevgiler :)))