16.06.2013

New Time With New Decisions...


I passed the Cope exam, I bought my plane tickets for Italy and I push the button for some new projects! Summer will be amazing and I can feel it! Hot summer days are came, and our Tv programe with Fulya is over just for a while.. By the way photos are from MAG's Barbecue party which we Joined yesterday with Bonbon. In my outfit, my sunglasses from Dolce&Gabbana, my t-shirt and pants are belong to Zara and my yellow loafers are from Hotiç. I shouldn't forget to say that my gold-retro Casio watch is real trend in this season! I hope you'll like the photos! 
---
Cope sınavı geçildi, İtalya'ya uçak biletleri alındı ve yepyeni projeler için düğmeye basıldı! Yazın harika geçeceğini tüm benliğimle hissediyorum! Sıcak yaz günlerinin gelmesi ve Fulya Sezen ile televizyon programımızın sezon arasına girmesiyle birlikte sonunda gerçek bir tatile hazırım. Fotoğraflar dün moda yazarı olduğum MAG Dergi'nin Ankara ofisinde gerçekleşen ve Ecem ile katıldığım barbekü partisine ait. Gözlüklerim Dolce&Gabbana, tişört ile pantolon Zara ve sarı loaferlerim ise Hotiç'e ait. Yaz sezonunun en trend parçalarından biri olan altın sarısı retro saatim ise Casio. Fotoğrafları beğenmeniz dileğiyle, sevgiyle kalın! :)

4 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Kubi tshirt şahane yaw :)

Adsız dedi ki...

Fotoğraflar süper! Tişörte bayıldım ben de :)

Unknown dedi ki...

@A.O Bolat: Çook teşekkür ederiiim :))

@Adsız: Çok teşekkürler, makinenin lensini değiştirdim sanırım ondan dolayı daha güzel çıkıyor artık fotoğraflar :))

Unknown dedi ki...

Tatliimm bir harikasinn;-))