23.06.2013

#1Kadın1Stil / Merve Büyüksaraç


Herkese merhaba! 
Uzun bir aranın ardından #1Kadın1Stil köşesi ile tekrar aranızdayım! Bu seferki konuğumuz Türkiye'nin ünlü mankenlerinden Merve Büyüksaraç... Röportajı keyifle okumanız dileğiyle. Sevgiyle kalın! :)
-İnternet ve televizyon sayesinde Merve Büyüksaraç hakkında pek çok şey biliyoruz, ancak kendinizi kısaca anlatmak isteseydiniz insanlara kendiniz için ne söylemek isterdiniz?
-Aslında internet ve televizyon'dan birini tanımanız imkansız diyebilirim çünkü kendi ifade ettiğiniz şeyler yerine başkalarının yaptığı yorumlar kadar tanınmış oluyorsunuz. Yaklaşık iki senedir yat tasarımı ve iç dekorasyon işleri yapıyorum ve aynı zamanda endüstriel tasarımcıyım. Hatta modellik daha çok bir hobi diyebilirim. Kendi mesleğim ise tam zamanlı bir iş benim için. Aslında bunun basında daha çok yer almasını isterdim:)
-Stilinizi nasıl anlatırsınız, gün içerisinde ve bir davete katılırken nasıl giyinmeyi tercih ediyorsunuz?
-Genelde gün içinde veya bir davete giderken hiç fark etmez, daima klasik giyinmeyi tercih ediyorum. Pek değişken olmayan ve sade bir stilim var. Kontrast renkleri bir arada kullanmayı veya çeşitli takıları bir arada kullanmayı pek sevmiyorum. Sadelikten yanayım denebilir.
-Pek çok manken için merak edilen bir konudur, formunuzu korumak için neler yapıyorsunuz?
-Formum için değil ama sağlığım için ve fit olmak için spor yapıyorum. Fitness ve cardio ağırlıklı ve bazen de sadece yüzme antrenmanından oluşan bir spor progamım var. Günlük hayatta her istediğimi yerim. Hayatımın hiç bir döneminde diyet yapmadım. Yaklaşık dört yıldır meditasyon yapıyorum.
-Güzelliğiniz için uyguladığınız özel metodlarınız, püf noktalarınız var mıdır? Sık tercih ettiğiniz makyaj malzemeleri nelerdir?
-Mac ve Nars'ın ürünlerini kullanıyorum. Fondoten kullanmıorum, cildimin havasız kalma fikri beni çok rahatsız ediyor. Yüzümde makyaj varsa eve geldiğimde ilk işim onu temizlemek olur. Cilt bakım ürünü Bioderma ve Dr.Murad kullanıyorum. en sevdiğim cilt nemlendiricim ise yıllardır kullandığım Bepanthene krem...
-Şuanda kullanmaktan keyif aldığınız parfümler hangileri?
--Tom ford-black orchid ve jean paul gultier
-Türkiye ve dünyada begenerek takip ettiğiniz markalar ve tasarımcılar kimlerdir?
--Türk modacılardaTuvana Büyükçınar, Hakan Yıldırım, Özgür Masur ve Özlem Süer
yabancılardan ise Elie Saab,Stephane Rolland, Antonio Berardi'yi çok beğeniyorum. Sürekli alışveriş yaptığım markalar ise Louis Vuitton, Prada, Christian Louboutin, Ted Baker...
-Eğer şansınız olsaydı şuan hayatınızda veya yaşadığınız şehir/ülkede neyi değiştirmek isterdiniz?
-İstanbulun tarihi eserleri hariç bütün heryerini yıkıp mekanları genişletmek için yüksek bloklar,azsayıda bina , geniş caddeler ve peyzajı harika olan insanın içini ferahlatan bir şehir yaratmak isterdim.
-Manken olmak isteyen genç kızlara ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz? 
-Doğru ajanslarla çalışıp güvendikleri bir avukat eşliğinde sözleşme yapmalarını ve basında tanınan modacıların defilelerine çıkmalarını, bunun içinde doğru cast elemelerine katılmalarını tavsiye ederim.
---
-En sevdiğin kitap; Rezonans Kanunu
-En sevdiği yemek; Paella
-En sevdiği film; Koro
-İstanbul olmazsa yaşamak istediği şehir: Los Angeles
-Favori rengi: Turkuaz
-#1kadın1Stil köşeme konuk olduğunuz için çok teşekkürler :)
-Ben teşekkür ederim, sevgiler :)

Hiç yorum yok: