19.05.2013

#ShoeFestival | Oi Arte'den Sizin İçin Seçiyoruz!

Ben ve Fulya Sezen, geçtiğimiz iki hafta boyunca önce Panora ve ardından Kentpark Oi Arte mağazalarında sizlerle bir araya geldik! #ShoeFestival adıyla yola çıktığımız ve yaklaşan yaz mevsimini Oi Arte'nin birbirinden güzel ayakkabılarıyla kutladığımız etkinliklerde hem beğendiğimiz ayakkabıları sosyal medya hesaplarımızdan paylaştık, hem de mağazaya gelenlere birebir stil danışmanlığı verdik. Alışveriş yapanlara macaron ve çilek ikilisinin eşlik ettiği etkinlikler gerçekten çok keyifli geçti! Davetleri kaçırdım diye üzülmeyin!:) Kentpark mağazasına uğrayanlar hala vitrinde ben ve Fulya Sezen'i görmeye devam edecekler! Yaz mevsiminde mutlaka almanız gereken sizin için seçtiğimiz 'Must Have' parçaları kaçırmayın ve Oi Arte mağazalarına mutlaka uğrayın derim! Katılan ve bize destek olan herkese kocaman sevgiler! Birlikte daha nice etkinliklerde görüşmek dileğiyle! :)
Rococosh Seda Pamuk
Ben ve yine ben! :) Sizin için seçiyorum!
Twitter üzerinden takipte kalın! @KubilaySakarya / @FulyaSezen
 Oi Arte'lerin ve Barbizon'un güzel kurucusu Deniz Erdoğan ve biz! :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

daniel wellington saatini türkiyede nerden aldığından bir bahsetsen keşke