14.02.2013

Happy Valentine's Day!

 Ne diyor Ebru Gündeş şarkısında? Biraz kızıl, biraz mavi, yalnızlığın asil rengi! :)) Bugün yine bir sevgililer gününe daha gelmiş bulunuyoruz. Kimimiz sevgilisiyle mutlu hediye almanın telaşında, kimimiz sevgilim yok diye evde yorganının altında depresyonda ve kimimiz de kalbim boş aklım hoş diyerek gününü peluş ayıcıklardan, çiçeklerden ve çikolatalardan uzak geçirme telaşında :) Ben bu kategorilerden hangisindeyim şimdilik boşverelim neyse :)) Bugün canım arkadaşım Bonbon ile birlikte güneşli havayı fırsat bilerek bir araya geldik. Önce Bilkent Ankuva'da güzel bir yemek yedik ve hemen arkasından da Sevgililer gününde kadına şiddete tepki için tüm dünyada eş zamanlı düzenlenen ''1 Milyar Kadın Dans Ediyor'' gösterisi için Tepe Prime'a doğru yola çıktık. Güzel havayı fırsat bilerek de şöyle güzel bir çekim gerçekleştirelim dedik. İnanın bilinçli yapmadım ama şimdi bakıyorum da gerçekten bugün için bana en çok yakışabilecek renkleri seçmişim. Ebru Gündeş sen çok yaşa diyorum ( :P ) ve sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. Bu akşam yiyeceğim bir başka yemek ve hemen arkasından gelecek yeni bir kombin postu olacak:) Peki siz sevgililer gününde neler yapmayı planlıyorsunuz bakalım? :) 
Size hediye alacak bir sevgiliniz yoksa kendinize güzel bir hediye olarak çekilişime katılabilirsiniz :) TIK-TIK!   Sevgililer gününüz tekrar kutlu olsun! :) Sevgiyle ve varsa sevgiliyle* kalın :))

Hiç yorum yok: