12.11.2012

From My 20th Birthday Party! :)

 Herkese merhaba!
31 Ekim gecesini 1 Kasım'a bağlayan gece yani cadılar bayramında doğduğumu sizlere daha önce de söylemiştim. Her yıl gelenekselleşen doğum günü kutlamamı bu yıl Filistin caddesinde bulunan gözde mekanlardan Becahouse cafe'de düzenlediğim bir parti ile kutladım. Sizlerin twitter üzerinden #HappyBdayKubilaySakarya ve #Becahouse etiketleriyle takip ettiğiniz gecede yakın dostlarım, ailem ve blogger arkadaşlarımla birlikte bol bol eğlendim ve dans ettim. MAG Dergi'nin de biran olsun bizleri yalnız bırakmadığı partimde tüm sevdiklerimi bir arada bulmuşken, bol bol fotoğraf çekilmeyi de ihmal etmedim. Barbizon ve Oi Arte ailesi de bu güzel günümde beni yalnız bırakmadılar. Şampanya ve macaronların da etkisiyle doyasıya eğlendiğim ve 20.yaşımı keyifle kutladığım bu unutulmaz gecede beni yalnız bırakmayan tüm dostlarıma tek tek teşekkür ediyorum! Sizleri seviyorum! İşte partiden bazı fotoğraflar, beğenmeniz dileğiyle :) -Sevgiyle kalın! :)
---
Hello everyone!
1 of November is my birthday so this year I was celebrate my birthday with a big party in Becahouse Cafe. My close friends, family members and some bloggers joined my party and we enjoyed together so much! Here are the some photographs from that day. I hope you'll like them! Stay with love! :)
Bonbonum ve ben :)
Ablam Hilal Sakarya ile :))
Fulya Sezen ve ben :)
Zülal Ateş
Melis Akaydın 
Barbizon'un güzel sahibesi Deniz Erdoğan..
Blogger dostlarım ile :) Betül-Sinem ve Derya .)
Elif' ve Efe ile :)
Şampanya ve macaron zamanıı! :)
Nil Karabağ- Zülal Ateş - ben - Ayberk Yürekli ve Halil Burak
Son olarak favorilerimden biri de aşağıdaki kare. İki güzelin arasında pek de şanslıyım! :) Bu güzel gece için başta partiye katılan tüm dostlarım olmak üzere Becahouse'un ev sahibi Berna Akyöney Gürlen'e ve Mali Arslan'a çok teşekkürler! :)
 -Kubilay Sakarya-


2 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

This looks like such a great birthday!
the-creationofbeauty.blogspot.com

Yasemin dedi ki...

Nice mutlu yıllar, ne güzel bir doğum günü olmuş, bir sürü tanıdık var